שאלות נפוצות


משלוח ואריזה

כל המשלוחים שלנו מועברים או באמצעות חברת HFD הינה חברת השליחויות ו EPOST  או   מהיר לי שליחויות. לביטחונך  ולפרטיותך , כל החבילות נשלחות באריזה מיוחדת כפולה, אטומה ודיסקרטית .אין כל אזכור למה שיש בחבילה. ולא מוזכר שם האתר (דיגידיגי).

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

 אם בצעת את ההזמנה שלך  באמצעות  שליח עד הבית (לכל הארץ) עד 5 ימי עבודה. יסופק באמצעות חברת HFD שליחויות.

          

למשלוח מהיר  מהיום למחר !!!,

חשוב! להזין קודם את שם הישוב ורק אז לבחור סוג משלוח.

כרגע השירות רק לישובים הבאים!  ***ראו פירוט הערים ותנאים*

משלוח דיסקרטי במסירה אישית!

לכל שאר הישובים בארץ ישנם משלוחים רגילים, שליח או נקודות איסוף.

אתר דיגידיגי רק מספק את שירותי השליחים של חברות השליחויות אנו לא חברת השליחויות. במקרה של איחור בזמני ההספקה אנו אומנם לא אחראים על כך אך נעשה את מירב המאמצים לעזור בתאום ההספקה בהקדם האפשרי.

חבילה שלא תאסף מהכתובת שסופקה לא תשלח שנית ותחויב בדמי טיפול ומשלוח על סך 40 שח.

 

איך החבילה שלי תיראה?

כדי להבטיח את פרטיותך, ההזמנה שלך תגיע באריזה מיוחדת כפולה, אטומה ודיסקרטית . תוכן החבילה לא נראה ואין כל אינדיקציה של מה שיש בתוך החבילה. אנו מדביקים עבור כתובת החזר על החבילה שלך מדבקה שעליה רשום . השולח: קארו יצחק הירקון 13 אשדוד.

, ואין שום דרך לזהות https://www.digi-digi.co.il  ולא שום דבר שקשור לחנות מין. כשולח של החבילה שלך.

חיוב כרטיס האשראי. מה מופיע בתדפיס הבנק שלי?

כדי לוודא שכל תהליך הקניה כל הזמן דיסקרטי, חיוב כרטיס האשראי שלך יחויב על-ידי :

גיניוס צעצועים ומכשירי כתיבה הירקון 13 אשדוד. וכך גם יראה החיוב שלך.

 

מה אם אני מחוץ לבית כאשר ההזמנה שלי מגיעה?

כדי לעזור למנוע את זה, אתה יכול להשתמש במספר המעקב שלך אותו תקבל למייל שסיפקת כדי לשמור על מעקב החבילה שלך . ולתת לך מושג טוב יותר של מתי זה יימסר וגם תוכל ליצור קשר עם מוקד השליחים ולתאם מסירה. אם אתה בחוץ, כאשר השליח מגיע, השליח שלך ישאיר פתק על הדלת עם טלפון לתאום מסירה שני. אנחנו גם ננסה ליצור איתך קשר כדי לארגן מחדש את מסירת המשלוח..

האם אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?

יכולת לעקוב אחר ההזמנה שלך מספקת לך  שקט נפשי ועוזרת לך לדעת מתי ההזמנה שלך היא בדרכה.בהודעת אישור למחרת העסקה שלך אנחנו גם כוללים מספר מעקב החבילה שלך, כך שתוכל לראות את ההתקדמות שלו בכל עת. חשוב לבדוק את תיקיית הספאם לעיתים קרובות ההודעה מגיע לספאם.

ההזמנה שלי עוד לא הגיעה, מה עליי לעשות?

אם ההזמנה שלך לא הגיעה במועד שזה היה אמור אז אתה יכול להשתמש במספר המעקב שלך כדי לגלות איפה זה. ייתכן שהשליח שלך כבר ניסה לספק את ההזמנה שלך. ניתן גם לפנות אלינו וצוות שירות הלקוחות(052-5974771)שלנו יעשו את כל שביכולתם כדי לפתור כל בעיה עם המשלוח שלך.

 

האם אני יכול שכתובת המשלוח שלי תהיה שונה מכתובת החיוב שלי?

כן, אתה יכול לארגן שההזמנה שלך, תימסר לכתובת  שהיא נוחה ביותר עבורך. אתה יכול לציין עבור ההזמנה שתימסר לכתובת העבודה שלך או לבית של חבר.

 

האם המידע האישי שלי משותף עם צדדים 3?

לא, אנחנו לא מסכימים עם הרעיון של העברת מידע אישי. כל המידע שאת/ה שולח יטופל  בצנעת הפרט והסודיות העליונה. את/ה יכול להיות סמוך ובטוח שהמידע האישי שלך לעולם לא יועבר עלידנו לכל צדדים 3.

דלג לתוכן מרכזי